Co vše bychom měli najít na webových stránkách

Každá firma, včetně těch, zabývajících se metodikou SEO, byla založena především proto, aby dosahovala co možná největšího zisku. K tomu je však potřeba, aby si udržela co největší počet stávajících zákazníků a zároveň lákala stále nové.

muž analyzující graf na počítači
 
K tomuto účelu slouží nejrůznější propagační metody, z nichž zdaleka nejznámější je mezi širokou veřejností klasická reklama, především pak ta televizní. Ovšem není ani zdaleka jediná, a jak se vyvíjí moderní technologie a stávají se více dostupnými, jsou stále častěji právě tyto technologie využívány při propagaci.
 
Jedním z dobrých příkladů je internet. Zatímco dříve ho mělo jen pár lidí, a byl ve srovnání s dneškem velmi pomalý (na načtení webové stránky se čekalo i deset minut), dnes je široce rozšířený. A není divu, že firmy se rozhodly tuto platformu využít.
 
Poměrně rychle tedy vznikly i podniky, které se právě na vytváření internetových stránek pro firmy specializují. Avšak i ty jsou podnikem jako každý jiný, a bylo by divné, kdyby neměly každý svůj vlastní web. Co například na https://www.seoconsult.cz/seo-optimalizace-google nebo https://www.seoconsult.cz/seo-pro-wordpress, které mezi takové patří, najdeme?

tabulka ukazující součásti online marketingu
 
V první řadě by to měl být na úvodní stránce popis činnosti. Mělo by být hned jasné, čím se daná firma zabývá. Neuškodí také, když se tam vyjmenují nějaké její úspěchy. To ukáže potenciálním zákazníkům, že se jedná o firmu, která se může pochlubit výsledky své práce, a je tedy pravděpodobné, že ji odvádí kvalitně.
 
Dále bychom zde měli najít přehledný katalog všech služeb a jejich ceník. Díky tomu si potenciální zákazník bude moci udělat poměrně přesnou představu, co vše zde nabízí a kolik jej budou požadované služby stát, a rozhodnout se, zda je ochoten takovouto částku zaplatit.
 
V neposlední řadě by zde neměl chybět ani kontakt, především pak na vedoucí pracovníky a na zákaznickou linku. Měl by zde být uveden jak telefon, tak adresa fyzického sídla firmy a v neposlední řadě také e-mail.
 
Jistě, je toho na první pohled hodně. Ale věřte, že dodržet vše se skutečně vyplatí